Tailsweep topp

Thursday 13 February 2014

perfection in copenhagen

 
I november förra året visade jag er instagrambilder från Line Dahy Ernst och Thomas Høedholts hem i Köpenhamn. Här kommer nu fler bilder, denna gång professionellt plåtade av Peter Kragballe och styling av Camilla Tange Peylecke. Ja, vad annat kan man säga att det är helt perfekt, allt från fönster, golv, de synliga bjälkarna och de putsade väggarna. Inredningen är dessutom helt i min smak. Och när ni ser bilderna, glöm inte att detta är en etta! Har man stil behöver man inte bo större än så här!
 
 
Jag älskar kombinationen av de mjuka materialvalen i interiören mot de råa väggarna och golven. Perfekt, som sagt.
 

Lyngby-vasen börjar bli en följetång här hos mig, men ni som följer mig via instagram vet att jag var in på Illums bolighus och faktiskt försökte slå till i onsdags, men kunde inte välja färg. Men nu banne mig, efter ha sett de här bilderna - det får bli en vit!

pic: Peter Kragballe via RUM Hemma


3 comments:

  1. Tips! Om du prenumererar på 6 nummer av Bo bedre så får du en Ljungbyvas.

    Ha en fin helg

    Åsa

    ReplyDelete
  2. Hoppsan! felstavat. Ska ju vara Lyngby vas!

    ReplyDelete
  3. Men ÄLSKAR den lägenheten!

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.